A Falco a digitális térben is felveszi a versenyt a BL top csapataival

Januárban a Falco YouTube-csatornája generálta messze a legtöbb, közel 100 ezer megtekintést a BL csapatai között.

kép, slide: falcokc.com

A Falco honlapja számolt be a sportsmarketing.hu elemzéséről:

A Kosárlabda Bajnokok Ligája (BCL) adatai alapján januárban a sárga-fekete videókat összesen közel 100 ezerszer [99.097] játszották le, amelyről hamarosan látni fogjuk, hogy nemzetközi szinten is kiemelkedő eredménynek számít.

Facebook: videómegtekintések vonatkozásában ugrás a 29. helyről a 10. helyre; követő szám alapján 29. hely.

Instagram: videómegtekintések vonatkozásában előrelépés a 30. helyről a 24. helyre; követő szám alapján 30. hely

TikTok: videómegtekintések vonatkozásában előrelépés a 11. helyről a 4. helyre; követő szám alapján 8. hely.

YouTube: videómegtekintések vonatkozásában ugrás a 7. helyről az 1. helyre; követő szám alapján 23. hely.

A mennyiségi és a minőségi fejlődés egyaránt cél, az újítások főleg a YouTube-csatornán figyelhetők meg. Minden eddiginél több tartalmat töltenek fel a platformra, azzal a szándékkal, hogy a videók megragadják a nézők figyelmét. 2024-ben már két új sorozattal is jelentkezett a klub: az Access All Areas egy meccsnap kulisszái mögé kalauzol, míg a Point of View egy testkamerával felszerelt játékos szemszögéből kísér végig egy edzést.

Csapatunk tehát a 32 csapatos BL-mezőnyben a YouTube megtekintések alapján az első! A januárban elért számaink (emlékeztetőül: 99.097 megtekintés) több, mint kétszerese annak, amit az utánuk következő francia Cholet csapata fel tud mutatni (49.767).

A sportsmarketing.hu teljes elemzése ide kattintva olvasható el.

 

Kérjük, hogy látogass el a Kezdő5 támogatói felületére, ahol plusz tartalmak várnak! Részletek ide kattintva!

Mi a véleményed?

blog comments powered by Disqus